En liten omröstning :D

Nu ska ni, läsare få rösta fram den bäst Justin Bieber - låten :D

De nominerade är: Baby ft Ludacris
                            U Smile
                            Bigger
                            Common Denominator
                            Down to earth
                            Eenie meenie ft Sean Kingston
                            Favorite girl
                            Kiss N tell
                            Love me
                            Never let you go
                            Never say never ft Jaden Smith
                            One less lonely girl
                            One time 
                            One time My heart edition
                            Overboard ft Jessica Jarrell
                            Pick me 
                            Rich girl
                            Runaway love
                            Somebody to love
                            Somebody to love Remix ft Usher
                            Stuck in teh moment
                            That should be me
                            Up
                            Where are you now?

Svårt att välja, eller hur? ;P Man älskar alla liksom... xD
Rösta, rösta, RÖSTA!! :D
                           


Kommentarer
Postat av: Anonym

That should be me

2010-08-18 @ 20:09:18
Postat av: My

svååårt att välja men tror det blir, never let you go. Då kan jag drömma mig bort om att han sjunger den för mig. hehee ;)

2010-08-18 @ 21:24:14
Postat av: Anonym

Kiss N tell

Kiss N tell

Kiss N tell

Kiss N tell

2010-08-18 @ 22:32:19
Postat av: Jasmine

Allvarligt jag kan inte välja mellan

Up,Down to earth, Pick me, Stuck in the moment, Where are you now, overboard och that should be me

2010-08-18 @ 22:37:23
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: viveka

omg gud vad svårt man älskr ju alla :D men min favorit är nog "favourite girl" <3

2010-08-19 @ 00:04:29
URL: http://vivekaviksten.blogg.se/
Postat av: Karin

hmm riktigt svårt... ÄLSKAR JU ALLA, men om jag måste välja en tror jag det blir "where are you now?"

2010-08-19 @ 10:40:32
Postat av: Peace Out Girl

Älskar alla ju!!!! Men Love me är ju en favorit!

Skulle ni kunna göra ngn Bieber Blast ganska snart, älskar det!

2010-08-19 @ 20:10:54
URL: http://peaceoutgirl.blogg.se/
Postat av: amanda

just nu lyssnar jag mest på kiss n tell. den är naaaaaajs ;) skulle inte tacka nej till en kyss från min bieby men skulle bli svårt att inte berätta för vännerna. ;)

2010-08-19 @ 21:18:27
Postat av: Anonym

HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM..............



BABY?

2010-08-22 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin