Justin till Sverige snart!

Justin twittrade idag...



OMG. IHHHHP <3


Kommentarer
Postat av: Johnna

vet ni när han kommer??

När ni vet när man kan köpa biljetter, kan ni skriva det då??:)

BTW, Er blogg är en av dom bästa :D

2010-08-03 @ 12:15:42
URL: http://justebaramej.blogg.se/
Postat av: Louise

OMJ, hyperventilera <3

OH MY JUSTIN <3

2010-08-03 @ 15:30:59
URL: http://louisejern.devote.se
Postat av: melissa - she LOVES justin bieber a LOT ,<3

hej justinbieberfanclub :) jag är sjukt glad att få veta att justin ska komma till svergie!!! och nu är det så att jag är i thailand och kommer hem 20augusti och jag är JÄTTE OROLIG om justin kommer komma till svergie innan det! och om han kommer göra det kommer jag aldrig bli glad igen så om du/ni skulle vilja hjälpa mej att få träffa honom efter jag kommer hem! skulle du vilja skriva ett inlägg på bloggen att alla ska twittra att han ska komma efter 20augusti. detta är inget måste, men jag vill jätte gärna träffa honom. men om ni skulle kunna hjälpa mej så skulle det betyda SJUKT MYCKET FÖR MEJ! och detta kanske gäller för andra också, nte just bara mej.. men plzzzz! help me (a) <3,

2010-08-07 @ 17:11:43
URL: http://crazyjbfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin