Vi söker en tillfällig uppdaterare!

Okej, eftersom Jasmine inte har tillgång till någon dator behöver hon någon som kan uppdatera tills hon kommer tillbaka. Jag (Lina) ska ju som sagt sluta, så det blir en tillfällig ersättare som kommer att uppdatera helt ensam fram tills Jasmine är tillbaka.

Med tillfällig menar jag att när Jasmine kommer tillbaka så får hon själv bestämma om hon vill ha kvar ersättaren eller inte. Av säkerhetsskäl kommer jag att ha hand om mailen och Bloggsvarlådan fram tills att Jasmine kommer tillbaka :)

Är du intresserad av att bli en tillfällig ersättare, fyll i detta och maila det till [email protected].

Namn:
Ålder:
Blogg/Twitter:
Mail:
Har du tillgång till Photoshop?
Berätta kort om dig själv:


- Har du ingen blogg eller twitter behöver du inte fylla i det fältet.
- Photoshop kan vara underlättande om du vill göra "Visste du att" och "Bieberblast".

Jag hör av mig till personen som jag anser verkar pålitligast för jobbet! :) Tack på förhand! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, i mitt senaste inlägg har ja tagit upp lite om artisten, Justin bieber. Tyck till här: http://camiliaa.blogg.se/2010/august/utkast-aug-6-2010.html



btw: förlåt om jag stör.

2010-08-06 @ 23:52:17
Postat av: SG & JB FAN



Hejhej , vi tänkte göra en stor JB sak i sverige nånstans , vi vill visa jb att vi älskar honom - så att han vill komma till sverige mer och mer !



Denna texten sprids runt på bilddagboken.se och vi undrar om ni kan hjälpa till att sprida detta för att vi kan ordna nåt stort där över 500 JB fans träffas och gör en musikvideo eller nåt stort till en av hans låtar denna texten går runt:





Jag vill faktiskt göra en JB sak där han lägger märke till oss ! det gör honom mer intresserad att komma till sverige eller hur ? vi ska fixa det. Vi ska ha JB tröjor och skyltar, vi gör en musikvideo till en av hans låtar - lägger ut på youtube. vi twittrar det till han och skit. sen så ser han det kanske - han kanske twittrar oss !! Det skulle betyda mycket för han och hans sverige besök! Dom som faktiskt skulle vart med på det kommentera & lägg ut denna texten på bdb

2010-08-07 @ 23:30:55
Postat av: BRITNEYS fanblogg

LÄNKSBYTE? :)

http://bbritney.blogg.se/

2010-08-09 @ 18:31:44
URL: http://bbritney.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin