Dagens "Visste du att..."

Klicka för att få veta!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag bara älskar era visste du att!

Ni borde ha det varje dag :D

Även om det är saker som man visste så är det roligt när ni satt ihop collage med Justin som visar lite om faktat eller vad man säger :) hehe

2010-06-26 @ 18:20:50
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Lina

Jasmine: Jag försöker göra Visste du att så ofta jag kan, men de senaste veckorna har det varit jag ensam som har fått uppdatera bloggen och det tar upp så mycket tid att jag inte hinner med att göra Visste du att! Men som sagt, jag gör så ofta jag kan :)

2010-06-26 @ 18:24:16
URL: http://justinbieberfanclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin