Justin can beat all the Jonas Brothers!

Justin Bieber påstod att han kan slå alla tre Jonas Bothers i ett slagsmål eftersom han är ett "odjur". Justin förnekade att det var en fejd mellan dem, men han berättade flr Top Of The Pops att han skulle kunna klå upp dem. Justin skrattade:

"Åh, jag skulle kunna ta alla tre Jonas Brothers! Jag är ett odjur! Förmodligen är det ett krig mellan mina fans och Jonas Brothers fans, men i grunden är vi alla vänner. Jag älskar er alla, men varför måste ni fajta?"
Justin tillade: "Skoan suger! Jag vill att min värld ska vara rolig. Inga regler, inga föräldrar, inget ingenting. Typ, ingen kan stoppa mig!"

 

Källa: OceanUP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin