Justin vill ha en tjej med en hjärna.

Justin Bieber chattade med Absolute Now om vad han behöver i en flickvän: Hon måste ha en bra personlighet, ett gott sinne för humor, fina ögon och en hjärna. Vad är meningen med att ha en snygg flickvän om du inte kan prata med henne?

Du vill kunna sitta och äta middag och vara med någon som du kan ha en verklig konversation med. Jag gillar inte tjejer som använder mycket smink så att du inte kan se deras ansikte. Vissa tjejer är vackra men osäkra och ser mycket bättre ut utan sminket, men bestämmer sig för att ha på sig ton av smink.

På frågan om att bjuda ut en tjej: Det beror på sitationen. Men i början ska jag inte låta henne veta, man måste få in rätt takt. Sen, kanske i slutet av konversationen skulle jag typ fråga henne: Har du ett telefonnummer som jag kan nå dig på? Det är så det brukar gå till.

Källa: OceanUp

Kommentarer
Postat av: nora

hejj jag älskar eran blogg och jag har en fråga som jag har undrat väldigt väldigt länge men aldrig fått svar på : hur väljer justin tjejer som han tar upp till scenen och sjunger för snälla svara på denna fråga

2010-06-20 @ 13:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin