Utdrag ur Seventeen Magazine...

Du har en privatlärare nu, men hur var du i skolan?
Jag var på basket- och schack-laget. Jag hade faktiskt inte mycket vänner i skolan. Killar var avundsjuka för att jag sportade, så det var mycket skitsnack. Men jag hade många flickvänner.

Är du oroade över att din röst ändras?
Vi har fått ändra några av de högsta tonerna i "Baby". Jag kan inte ta dem längre. Men kolla på Justin Timberlake och Usher. De startade som unga sångare, och de utvecklades och hade till och med bättre karriärer när de blev äldre, så jag tror att det bara kan gå uppåt härifrån.

Det verkar som att du har en framtid inom komedi:
Jag skulle vilja göra filmer, det skulle visa min komiska sida lika väl som min seriösa sida. Jag skulle älska att göra en sportfilm, typ en om hockey... Ju hårdare du jobbar dessto mer framgångsrik kan du bli. Det här är bara början.

Vad har du planerat för din turné?
Det blir mycket dans och mycket explosioner. Det kommer bli spännande!

Källa: OceanUp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin