Glad midsommar (7 minuter i förskott...)!

Tänkte bara säga att jag inte kommer att uppdatera speciellt mycket imorgon eftersom det är midsommar och jag ska åka bort... Men jag ska försöka slänga in några inlägg innan jag åker iväg iallafall...

För er som undrar: tävlingen är inte avgjord än. Ni kan fortfarande delta. Klicka HÄR för att tävla!


Hoppas ni får en glad midsommar imorgon (btw, heter det glad eller trevlig midsommar? Har suttit aslänge och försökt komma på vad som låter mest rätt, hahaha)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin