Vinn Justins autograf!



Everywhere håller i en tävling där man kan vinna signerade My World 2.0 skivor! De lottar ut 5 st skivor, så alltså får fem vinnare en skiva var.

Så här gör du för att tävla:

1. Skicka en tweet med "hashtagen" #JBMacys4th
2. Kolla på Macy's 4th of July Fireworks Spectacular för att se Justin uppträda
3. Följ @BeEverywhere för uppdateringar gällande tävlingen.

Regler:
- Det finns ingen gräns på hur många gånger du får använda hastagen #JBMacys4th.
- Tävlingen startar NU och slutar kl 11:59 pm (amerikansk tid) den 4:e juli 2010.
- Det kommer att vara en vinnare per CD, slumpmässigt valda (alltså 5 separata vinnare).
- Fem vinnare kommer att bli slumpmässigt valda av twitRand.
- Vinnarna kommer att presenteras den måndagen den 5:e juli.
- Vinnarna måste följa @BeEverywhere för att kunna ta emot ett direkt meddelande (DM) med information om priset.
- Vinnarna måste uppge namn och giltig leveransadress senast 8:e juli 2010. Annars väljs en annan vinnare ut.

Jag har letat och letat efter att det ska stå om det endast är för fans som bor i USA, men det står ingenstans, så jag antar att vi svenskar också kan vara med och tävla :)


OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS!
Tävlingen är ENDAST för de som bor inom USA!

Kommentarer
Postat av: Melissa :)

Jag ska vara med och tävla :DD

men kan inte ni översätta reglerna till Svenska,

för jag förstår inte så mycket :p



kramar<3

2010-06-30 @ 17:21:24
URL: http://crazyjbfan.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag hade inte tid att översätta när jag la upp det, men nu är det på svenska! :)

2010-06-30 @ 18:14:56
URL: http://justinbieberfanclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin