Få en låt dedikerad till dig av Justin!

Tips! Skynda er att följa MTV på Twitter och sedan retweet:a deras tweet som lyder:
"Hey @JustinBieber fans, My World 2.0 drops 3/23! RT & follow @MTV b4 Tues,
u may get a SONG DEDICATED 2u from Justin @ his MTV performance!!"

...så har du chansen att få en sång dedikerad till dig av Justin på hans MTV uppträdande!

Skynda er för snart är tiden ute :)

www.twitter.com/mtv


Ps. 514 röster på Pier Pressure! Way to go, guys! Snart är vi ikapp Paramore! Fortsätt rösta!

EDIT: Var kanske inte så tydlig, sorry för det, är lite stressad ;) Jag har iallafall uppfattat allting som att Justin kommer att sjunga en låt (antagligen en låt vi redan har hört) på ett MTV uppträdande och har man tur blir låten dedikerad till ens eget twitternamn.
Gå in på twitter, följ MTV och RT det jag skrev däruppe. Ni måste skrolla ner lite på MTV's twitter för att hitta rätt :)

Kommentarer
Postat av: nyfiken!

Hej tjejer!

jag förstod inte riktigt allt med det här inlägget, skulle ni kunna förklara med för mig eller för alla?

förstodi nte riktigt det där om twitter osv, kan man vinna en låt med han eller ja fattar inte riktigt? ;D

följer er varje dag, även twilightfansbloggen!

2010-03-15 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin