Galna fans



Måste få skriva lite om denna video.


För det första - TA DET LUGNT ERA AMERIKANSKA FANS!!! Visst, ni älskar honom! Det gör vi alla,right? Men ni tar fan död på honom! Sliter i hans kläder,i hans hår...! Han måste ju vara skiträdd.

 

Om dessa tjejer hade stått lugnt utanför i typ en ring (på ett sätt så de iaf inte blockade hela vägen), tror ni Justin hade stuckit med sina livvakter direkt? Det tror inte jag. Om de hade stått där utan att skrika och vara helt hysteriska. Hade han kanske stannat för en liten pratstund,skrivit lite autografer och tagit några bilder - sen dragit. Men då dom beter sig sådär hysteriskt vill nog både han och hans medföljare få bort honom så fort som möjligt så han slipper bli ihjälsliten! Fansen tjänar ingenting på att agera som de gör i denna video! Det finns verkligen andra sätt att förklara sin kärlek för Justin än att skrika och dra i honom! Personligen skulle jag aldrig skrika om jag träffade honom IRL. Visst,jag skulle förmodligen skrika inombords men jag skulle ta det lugnt. Man tjänar så mycket mer på det. Sedan dom som vill ha en chans hos Justin...Tror dom seriöst att Justin skulle se på en skrikande hysterisk flicka och tänka "AHA! Min nästa flickvän!" ? Tror snarare chansen är större för det där om man är lugn så man kanske kan snacka lite normalt och känna att man är på samma nivå.

Så tänk på detta om ni någonsin får chansen att se/träffa Justin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin