Reder ut rykten!

Det går en massa rykten om denna sötunge, nu tänkte jag (Jasmine) reda ut några av dom!

ÄR JUSTIN DÖD?
På nästan varje youtube video är det någon som skriver "RIP JUSTIN!" osv , och nej det är bara folk som jävlas. Justin är kry och han lever! Följ bara hans twitter så ser ni att han twittrar som en galning varenda dag haha ;)

 

ÄR JUSTIN GAY?

Det går rykten om att Justin gick ut med att han var gay på Oprah's show. Och nej, det stämmer inte. För det första finns det inga sådana Oprah klipp att hitta på tuben, och om Justin nu vore gay - skulle han då ha haft flera ex. flickvänner och skriva nästan varje låt om tjejer?  Don't think so! Om nu han har gått ut med att han gillar killar på Oprah så är han snarare BI än Gay,men som sagt, bara ett rykte. Personligen tror jag han är 110% hetero.
(UPDATE: FICK NU ÄVEN VETA ATT JUSTIN INTE ENS VARIT PÅ OPRAH ,SÅ ALLT ÄR FALSKT!)

GILLAR JUSTIN BARA MÖRKHÅRIGA TJEJER?
Nej, visserligen har Justin sagt i en intervju att om han måste välja så föredrar han brunetter,men han älskar blonda också såklart! Personligen tror jag att de mörkhåriga ligger honom lite varmare om hjärtat. När man kollar på hans ex så är alla brunetter och varje tjej han har i sina videos har varit mörkhårig, men om Justin verkligen gillar en tjej tror jag inte hårfärgen spelar roll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin