Justin om skvaller: "Döda dem med vänlighet!"

Det verkar som att Justin Bieber har blivit mobbad av pressen den senaste tiden! Det har gått många rykten om ett missförstånd som inträffade mellan Justin och en nyhetsreporter i Australien. Sen den här nyheten kom ut, en helt del negativitet har omgivit Justin och det ser ut som att han tar illa upp. Justin twittrade om allt som har hänt den senaste tiden: "Jag blev uppfostrad till att respektera andra och inte skvallra och inte heller svara på skvaller med ilska. Jag vet att mina vänner, familj och fans känner personen jag är. Att höra vuxna sprida lögner och rykten är en del av jobbet, antar jag". Aw, stackars Justin! Alla går igenom stunder som dessa, även i skolan. Vi alla känner någon, eller kanske har blivit offret av skvaller och mobbing och vet att det inte är kul och det är väldigt allvarligt. Vad föreslår Justin att ni gör? "Men allt jag kan säga är... döda dem (skvallret) med vänlighet". Det är ett bra råd, Justin! Ta Justins förslag - var positiv, håll hakan uppe och döda dem med vänlighet!

Källa: JustinDrewDaily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin