Killar skäms för att fråga om Justins hår.

Killar är generade av att fråga Cozy Friedman, ägaren av Cozy's Cuts for Kids i Manhattan, för en klippning med lång, sidkammad lugg som Justin Biebers. Hon berättade för NY times att 6 av 10 av hennes killkunder från 10 år och äldre vill ha det. Han är en tonårig hjärtekrossare som tjejer älskar; de vill inte förknippas med det. Men inte alla skäms. Tommy Ledger, som går i nian i Vancouver fick en $175 kemisk uträtningsbehandling på hans vågiga rödbruna hår. Han sa: Tjejer leker alltid med det i klassen. Det är ganska frustrerande ibland. Jag försöker åka skateboard och de vill röra mitt hår.

Majoriteten av killarna i 6:e klass i Friedman's son klassen har the Bieber: Du kan inte se några ögon. Det finns inga ögon, och det blir mycket "flipping".


Källa: Ocean Up

Känner ni någon med Justins frilla? :)


PS. Förlåt för dålig uppdatering idag, både jag och Jasmine har varit upptagna. Nu är vi igång igen! :)


Kommentarer
Postat av: Shirre

Hahhaa, jaa =) Jag visste det! Det är massa killar som är helt avundsjuka på Biebers hår, och jag känner typ 5 stycken med Justinhår :P Aaaah, jag har en kille i min klass, han ser exakt ut som Justin <3 Fast nu har han klippt sej :( <3 Tack för den bästa bloggen!

2010-05-07 @ 22:11:29
Postat av: Jazmine

typ en i min klass har en liknande frisyr, och vi typ "mobbar" (inte bokstavligt)han för de, haha stackarnn

2010-05-11 @ 11:11:58
URL: http://robsapufferteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin