Rykte kring Justins Sverigebesök...

Så här står det i Sabis blogg...

"Nu kanske det är några som vet om det här , om inte så dra er i håret . Det sägs att Justin Bieber har varit i Sverige på ett PR möte enligt starka källor . Om jag tror att det är sant – tror jag mycket möjligt då Universal har varit lite underliga den senaste tiden ang Bieber . Om det är sant ? Återstår att se ifall vi får en intervju med honom."

Alltså. Detta är endast ett RYKTE, vilket betyder att det kan vara falskt, och om det nu är så att Justin redan varit här, så vore det väldigt konstigt att ingen har sett honom. Jag menar, det är Justin Bieber vi pratar om - Det borde ha stått överallt över hela internet om han skulle ha varit här, så personligen tror inte jag att det här är sant, men vad vet jag?

Kommentarer
Postat av: Erika Hallman

Det där är ett rykte, det är jag nästan 100% säker på. Personer på arlanda borde då ha sett honom och skvallrat till både aftonbladet och expressen ;)



+ att bieber själv kanske skulle twittrat om de ;) swedish girls

2010-05-18 @ 20:46:06
URL: http://erikahallman.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Tror inte heller det är sant, jag menar han twittrar ju HELA TIDEN om var han är, någon skulle ju skrivit om det iaf...

2010-05-18 @ 21:25:59
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: beatrice

tror inte heller det är sant

2010-05-18 @ 22:55:35
URL: http://beatricepaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin