Sean Kingston om Justin Bieber


Sean Kingston har avslöjat allt om att jobba med Justin Bieber på deras nya singel Eenie Meenie.
21-åringen förklarade via en telefonintervju från USA med MTV News hur låten kom på tal. Sean sa:
"Jag och Justin har varit vänner i två år. En dag sa han typ "yo" och sa att han ville göra en låt med mig.

"Jag sa typ 'vi gör det, jag är redo!' och han kom ner över Superbowl-helgen och sov över i mitt hus. Vi valde mellan några låtar och Eenie Meenie var definitivt den mest speciella."

Låten kom på plats 17 på listan på söndagen och kommer garanterat klättra ännu högre den kommande helgen. På frågan hur bra han kommer överrens med tonårsidolen, Kingston förklarade:
"Justin är definitivt en cool unge. Jag har jobbat med mycket människor, men han är definitivt en av de mest roliga och den yngsta, han påminner mig om mig själv för vid dagens slut är jag som en stor unge. Han är väldigt glad och energisk och jobbar hårt".

"Jag var 17 år när jag slog igenom. Jag skulle definitivt kunna vara en stor förebild för honom, som en storebror han ser upp till."

Sean Kingston & Justin Bieber - Eenie Meenie är ute nu. Håll utkik för mer av vår intervju snart...


Källa: MTV.co.uk

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-05-29 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin