Justin ignorerar hatarna

16-åringen har hjordar av unga tjejfans, men hans framgång betyder att han också har blivit kritiserad av några som ogillar hans musik. De påstår att den kanadensiska sångaren kommer att förlora hans förmåga när hans röst mörknar naturligt (dvs när han kommer i målbrottet), vilket Justin tycker är irriterande. Han planerar att fortsätta jobba i branchen i hela sitt liv och har inget emot att hans toner vill ändras med tiden.

"De säger, 'När han han går igenom puperteten kommer han inte att vara en bra sångare längre'", säger Justin. "Men jag låter inte hatare trycka ned mig. Ju hårdare du jobbar, desto mer framgångsrik kan du bli. Det här är bara början för mig.".

Justin har redan insett att hans röst ändras. Hans hit Baby kräver att han sjunger många höga toner, och stjärnan har upptäckt att det är svårt att nå några av dem på konserter. "Den spricker, som varje tonårskilles röst gör", sa han. "Några toner i Baby kan jag inte ens ta längre. Vi måste sänka tonarten när jag sjunger den live."

Källa: Musicrooms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin