Katy & Russell vill odla sin egen Justin.

Katy Perry och Russell Brand vill odla egna Justin Biebers.

Brand erkände att han och Katy har ett allvarligt fall av Bieber Fever, så mycket att han vill odla sin egen version av 16-åringen... i en burk.

Get Him To THe Greek-skådespelaren som gästhostade den amerikanska tv-showen Daily 10, förklarade "Jag och min fästmö älskar honom..."

"Vi vill ha våran egen Justin Bieber. We kan inte ha den riktiga eftersom han är upptagen med hans jobb."

Han tillade: "Jag förstår att han produceras av att lägga ägg i havet och sen kan vi befrukta dessa ägg och ha våra egna Justin Biebers. Vi kan odla Justin Bieber i en burk som havsapor."

Russell fick också reda på under showen att föredetta Playboy-modellen Kim Kardashian har "a thing" för Bieber, till vilket Russell svarade: "Va? Min lilla Justin? Håll dig borta, Kim. Jag ska neutralisera dig med mina läkarvantar."

Perry har också tidigare visat sin kärlek för Eeenie Meenie-sångaren genom att på Twitter skriva att hon och Russ vill adoptera honom.

Källa: MTV.co.uk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin