HÅLL UTKIK! - JUSTIN BIEBER FANFIC!!!

Heej! Saknat mig? Bloggen dog visst där.. Hade tänkt att starta upp igen med ett nytt team men glömde bort blogen helt när jag hamnade på skolans tuffaste gymnasieutbildning som tog livet av mig haha! Har iaf hoppat av nu och börjar ny linje efter sommarn, Media på John Bauer :)
Ok, let's get to the business! Jag har funderat och skrivit på en JB-fanfic ett tag och idén kom upp för nästan ett år sedan då jag i stort sätt slutade med denna blogg. Att uppdatera en massa nyheter om JB kändes inte lika kul då det redan fanns tusen andra sånna bloggar! Jag ville satsa på ngt unikt och ngt jag vet att jag kan, då dök idén till en Fanfic upp! Designen ska bara fixas sen kmr jag börja uppdatera!


Bloggen heter: WayToBieber.

Handling:

Cherry, 16 år, lever i ett av Londons största slumområden tillsammans med sin spralliga lillasyster Candice "Candy" och överarbetande mamma. Utanför skolan jobbar Cherry så ofta hon kan för att kunna bidra med något till hemmet; och att slippa bli vräkt. Hennes bästa vän Nelly hjälper henne genom att be sin pappa fixa jobb åt henne som städerska bakom kulisserna på det stentuffa A Crack In The Wall's konsert. Samtidigt är Justin Bieber i stan för att utföra en audition för alla flickor som vill medverka och dansa i hans senaste video till hans nya heta singel "Until You're Mine". Cherrys allra största och hemliga passion råkar vara dans men hon hade inga planer på att söka till videon då hon plötsligt helt otippad står fem meter från Justin i kulisserna. A Crack In The Wall visade sig bara vara hans förband och innan hon vet ordet av har Justin övertalat henne till att söka och ett äventyr utan dess like börjar för Cherry!
Detta är en berättelse om passion, intriger, kärlek, vänskap och att våga trotsa sin rädsla.

Tidigare berättelser jag skrivit och som jag fortfarande skriver på:

Cold Fire (Fanfic fortsättning på Twilights "Breaking Dawn från Renesmees perspektiv)
Behind The Mist (fortsättning på Cold Fire)
The Last Nymph -  Original Story
Silver Silence - Orginial Story


Om någon vill hjälpa mig med designen till www.waytobieber.blogg.se skulle det uppskattas grymt! Kräver inget jättekomplicerat, bara ngt fint & enkelt :). Den som gör en design får permanent länk på den bloggen + permanent länk på Twilight-Fans. Mejla mig på: [email protected] om ni vill göra design:)

Tänkte även trycka in lite "Bieber-Blast" serier och "Visste Du Att..." rutor i den nya bloggen i och med att ni läsare tyckte om det så mkt, how about that?:)


Ni får ha det bäst!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin