Justins typ av tjej

Medans det inte finns så mycket nyheter FOR THE MOMENT har jag summerat lite av allt Justin sagt om sin "drömtjej",så här kommer det - och hur du fixar allt detta!

1: Fint leende - dvs. skippa spenaten innan (om) du ska träffa han. Ett leende med grönt skit mellan tänderna lär inte impa på han. Borsta tänderna för gula tänder är lika disgusting + att du får bättre andedräkt. Och ja,till sist - le ett äkta genuint leende. Vissa har tendens att le ...falskt.

 

2: Fina ögon - Framhäv dina ögon! Du kan använda lösögonfransar eller någon ögonskugga som framhäver din ögonfärg. Överdriv bara inte!

 

3: Någon som kan få han att skratta - var spontan,överdriv inte och var bara dig själv. Om du gör bort dig - skratta bara åt det och visa inte att du skäms ihjäl.

 

4: Inte för mycket smink! - Vi svenskar använder nästan alldeles för mycket smink. När ni går runt på stan lär ni se MINST 10 tjejer med en fet brunkrämslinje i slutet av ansiktet. Justin vill se människan bakom den där kletiga masken. Lite smink eller mycket diskret smink borde dock funka.

5: Ethnic-looking-girls - Till sist, detta är inget "obligatoriskt",alltså ett måste - och det är inget Justin har erkänt heller. Men av hans kändis-crusher,vänner och tjejer i hans musikvideos att dömma så verkar han vara en aning svag för de där tjejerna med någon typ av etnisk bakrund. Kolla bilden i DETTA inlägg så fattar ni nog. Och då frågan dök upp om han föredrar blondiner eller brunetter svarade han tillslut brunetter,men tillade att han älskar blonda tjejer också. Egentligen spelar hårfärgen nog inte så mkt roll för love är ju love, men kan vara ngt att tänka på...;)


Justins vän Jasmine Villegas från Baby videon. Fint leende,vackra ögon,inte för mycket smink and a bit ethnic don't you think?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra inlägg,mer sånt här! :D

2010-04-03 @ 14:30:29
Postat av: beatrice

bra inlägg :D

2010-04-03 @ 20:15:41
URL: http://beatriepaal.blogg.se/
Postat av: Melissa Loves Justin Bieber ;)<3<3(L)§§

Jätte bra inlägg! Äre OK om jag kopierar allt och så skriver jag länken till din blogg? :)

2010-04-04 @ 20:16:14
URL: http://fikii.blogg.se/
Postat av: melissa = )

Nej, såklart att jag inte ska sjunga hela låten :p

jag har bara tänkt att sjunga refrängen?! :)

2010-04-04 @ 20:27:46
URL: http://fikii.blogg.se/
Postat av: melissa = )

En liten konstig fråga men jag måste bara fråga för lixom eran blogg är bäst! men jag undrar om du kan länka till min blogg och typ säga att jag också skriver om JB för jag har nästan inga som följer min blogg ;/



men ta inte detta illa upp! och detta är inget MÅSTE!

2010-04-04 @ 20:45:12
URL: http://fikii.blogg.se/
Postat av: melissa = )

Jaaa :D:D



eran blogg är bäääst FOREVA!! ;'oo

2010-04-04 @ 21:09:18
URL: http://fikii.blogg.se/
Postat av: melissa = )

Naa! eran är mycket bättre xp

2010-04-04 @ 21:25:24
URL: http://fikii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin