Linda special!

Eftersom jag (Linda) bloggar istället för fina Jasmine tills hon kommer hem på lördag, tänkte jag att jag kunde ger en liten special grej!
Nu finns det en chans för er som vill få en bildredigerad, få en header, vad som helst helt enkelt!
Jag är nämligen väldigt bra på Photoshop (om jag får säga det själv, jag gjorde headern till den här bloggen), så jag tänkte vara lite snäll & fixa något till er som vill.
Så om ni vill ha en bild fixad (eller vad ni nu vill) mejla: [email protected]
Obs! Jag kan inte lova att det blir klart på en gång, det kan ta några dagar, om det blir för många som mejlar, väljer jag ut några få.


Kommentarer
Postat av: Helena McComb

Riktigt fin header! :)

2010-04-08 @ 22:10:12
URL: http://helenamccombs.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill ha en justinbieber bakrund så jag kommer skicka ett mejl :p

2010-04-09 @ 10:40:16
Postat av: andrea

måste det vara justin bieber relaterat? för jag har en fansida för taylor swift, men jag suuuger på photoshop så vill gärna ha en ny header och sånt. xD

2010-04-09 @ 14:38:22
URL: http://taylorswiftsweden.blogg.se/
Postat av: Alicia

Jag vill gärna! kontakta mig när du kan !:D

2010-04-10 @ 21:47:24
URL: http://aliciahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin