Jag (Lina) slutar med bloggen.

Todeloo alla beliebers ;) Tänkte bara berätta att jag kommer att sluta med bloggen. Har fått uppdatera helt själv alldeles för länge nu och är ganska så trött på det. Jag har lagt ned typ hela mitt liv på bloggen sen jag började här. Har knappt gjort något på lovet för att jag har suttit och uppdaterat och till och med när jag var i norrland med en kompis satt jag och uppdaterade. Det har blivit lite för mycket och jag orkar inte med det längre. Vet inte om Jasmine planerar att skaffa en ersättare, men ni får vänta och se antar jag :) Eftersom hennes dator inte funkar så ska jag höra med henne om jag ska fixa en tillfällig ersättare så länge... Vill ju inte att bloggen ska stå ouppdaterad! :)

Live, love, laugh & belieb. Peace :) /Lina

Kommentarer
Postat av: Peace out girl

Varför sluta kan inte du bara ta en paus? :)

2010-08-05 @ 17:17:43
URL: http://peaceoutgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

HÅLLER MED P+EACE OOUT GIR du kan ju bara uppdatera när du känner för det och ta en paus det ska va kul att ha en blogg man ska inte knna tvång

2010-08-22 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin