Justin Bieber gillar tjejer som jagar honom xD

Justin har just sagt till en intervju till MTV att han gillar fans som jagar honom. "- Jag är som the Beatles" kommenterade stjärnan.
På tal om MTV såå rösta på Justin till Music Video Awards. Ni kan rösta fram tills den 24 augusti på MTVs hemsida (tror jag, annars står där var). Såå det är bara att börja rösta Beliebers. :D
Ett lite roligt videoklipp som tyyp "reklam" för Justin till galan.


Det var allt för nuet. Bloggar mer när jag kommer hem. Är fortfarande hos min kompis. :D

BTW, kommentera gärna mer. Jag tyckte iaf detta videoklippet var riktigt roligt och det stärker hans uttalande om att han gillar fans som jagar honom. xP Han var riktigt snygg också i klippet. :D Kommentera vad just DU tyckte. Eller varför inte säga vad du tycker om mej som bloggerska. :D Tack, tack på förhand.

Vi ses :D<3
// Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin