Justin vill ha tjej :D

Nu har Justin Bieber gått ut att han vill skaffa sig en tjej.

" Jag är singel, men det är inget jag har valt. Jag vill hitta en tjej. Men ingen som bara dejtar mig för jag är känd."

Skulle han dejta ett fan då?

" Jaa, jag har dejtat tjejer som gillat min musik. Men man ser kändisar dejta kändisar. De vet vad man går igenom. Men jag skulle defenifivt kunna dejta någon som inte är känd"

" Jag måste bara hitta den rätta. När jag har hittat henne så klart kommer vi dejta. Men det är svårt för jag reser så mycket."

Så säger Justin om att hitta tjej och dejta. Såå håll hoppet uppe alla beliebers som skulle kunna tänka sig att dejta Justin. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin