Greg får mordhot

Ni vet killen som kom med firefox webbläsaren som blockar allt som har med Biebs att göra? Well, nu slår Belieberna till...på ett dåligt sätt!

Bla. detta har sagts till honom:

"Vad du gör går tillbaka till andra världskriget igen, Hitler ville utrota judarna från samhället -du vill utrota Justin"  och "Jag vet många saker om dig och jag vet var du bor. Var uppmärksam, jag kanske kan uppenbara mig bakom dig och skjuta dig med en pistol."

Hmm..Take it easy beliebers! Greg har ingen plan på att utrota Justin Bieber.I alla fall inte enligt sig själv:

"Jag är ingen av hatarna,jag är även inte en av dessa Beliebers", har Greg sagt.

Bieber-fansen står upp för Justin no matter what..även om det gäller liv & död!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin