Justin Bieber Flashmob i Göteborg 19 juni

Jag trodde att jag redan hade skrivit om det här, men tydligen hade jag inte det, så here we go...

Den 19:e juni klockan 11:00 kommer det att hållas en Justin Bieber-flashmob i Botaniska Trädgården i Göteborg. Sist detta gjordes i GBG var det en Michael Jackson-flashmob: http://www.youtube.com/watch?v=6Km0HseAH1Q och de var då 200 dansare!

 


Från Sabis blogg:

FAQ:
Q: Varför just Justin Bieber ?
A: Justin Bieber är en stor förebild för många unga tjejer och killar . Intresset kring han är stort . Sen gör ju han grym musik också , right ? :)

Q: Tänk om det blir dåligt väder ?
A: Enligt klart.se blir det runt 22 ° så vi kör på !

Q: Kan man lära sig dansen någonstans , känner mig jätte osäker på att jag inte kommer hinna lära mig den
A: Vi har gott om tid att lära oss dansen . Tyvärr så finns den inte uppe och kommer troligen inte att komma upp heller då det är mycket roligare att alla lär sig på plats . :)

Q: Klädsel
A: Mycket färg , inget som har med Justin Bieber att göra . Ni skall agera som vanliga människor.

Q: Vart skall vi visa upp flash mob:en ?
A: Vi kommer att visa upp den på lite olika ställen . Men vart exakt det kommer att vara kommer ni att få reda på när vi lär oss koreografin . Just för att det är en flash mob och ingen skall veta när eller vart vi kommer att dyka upp.

Läs mer på Sabis blogg och på Facebook.


Om jag hade bott i Göteborg hade jag självklart joinat, för det verkar vara en jättekul sak! Tycker att alla ni som har möjlighet ska ta er till Botaniska trädgården den 19:e juni 11:00!

Kommentarer
Postat av: louise

Verkligen älskar eran blogg. <3

2010-06-17 @ 18:16:55
URL: http://louisejern.devote.se
Postat av: Lina

justin bieber kommer inte dit va ? :(

2010-06-20 @ 12:53:00
URL: http://liinaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin