10 tecken på att du har Bieberfever

1: Du har 'råkat' ha samma JB låt på repeat i ...oups. Tre timmar!
2: Justin råkar bara vara den du första tänker på då du vaknar och den sista du tänker på innan du somnar..
3: ...som du sedan även drömmer om.
4: Efter att ha stirrat på Justins nötfärgade ögon är det plötsligt din favoritfärg också.
5: Du inser att du snackar alldeles för mkt om Justin då dina kompisar plötsligt också vet allt om honom (fast dom egentligen inte VILL veta allt om honom)
6: Du ska skriva en uppsats i skolan och på något sätt får du in Justin i den.
7: Dina tapeter syns inte längre pågrund av alla Justin-postrar
8: Du har honom som bakrund på både mobil & dator
9: Du funderar på att flytta till Atlanta och när din mamma frågar varför har du inget vettigt svar
10: Blå är din nya favoritfärg och du MÅSTE bara ha lila skor.


Såhär ser min bakrundsbild ut på datorn...


Kommentarer
Postat av: Beatrice

jag stämde in på nästan alla dem där, men jag har ändå bieberfever:) hihi^^<3

2010-03-13 @ 01:14:03
URL: http://beatricepaal.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin