Fortsätt skicka in frågor på sidan under profilinfon om ALLT som rör Justin!



nyss:
kommer justin till sverige
— Japp,läs nedan svar för mer info lr besök www.justinbieberfanclub.blogg.se
Många Kramar Jasmine

för 21 minuter sen:
Kommer Justin bieber till sverige ? :DOch om ja , N�?R ??<333
— Ja Justin kommer till sverige! �?n så länge finns det inte så mycket info om det förutom att det kommer ske i just maj. Gå in här: http://www.universalmusic.se/artister/justin-bieber och anmäl dig till nyhetsbrevet så kmr du så småningom få förhandsinformation om hans kommande besök.
Kram Jasmine

för 2 timmar sen:
är du medlem på universe du vet där man kan få höra i ett nyhetsbrev om hans sverigebesök!!? Ska du åka?
— Japp, jag har registrerat mig till Universal Musics nyhetsbrev och jag ska definitivt göra allt för att åka då Justin kommer till sverige!
Kram Jasmine

i söndags:
vet ni om han är tsm med hon jasmine i musikvideon till baby? :O
— I en intervju sa han "Vi är inte tillsammans ... än" och Jasmine har sagt i intervjuer att de endast bara är bra vänner så personligen tror jag inte att det är mer än så just nu iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin