My Worlds slutsåld på Åhléns City

Lite kul information bara... När jag var på stan idag gick jag till Åhléns och då fick jag reda på att My Worlds hade sålt slut! Inte en enda skiva kvar på Åhléns City i Stockholm alltså. När jag sedan gick till H&M spelade de Baby! Amazing! Justin blir bara mer och mer känd här i Sverige, vilket är jättekul!

Ni som skulle köpa My Worlds i Stockholm och inte hann köpa den på Åhléns City kan gå till Bengans på Drottninggatan 20. Där kostar den kostar 169 kr :)



Kommentarer
Postat av: beatrice

haha gud va kul :D älskar också att justin syns mer i sverige<333



köpte my worlds efter skolan idag på åhlens i täby :) <3

2010-03-25 @ 19:10:03
URL: http://beatricepaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här kan du läsa om allt från hans succé inom musikvärlden till var han har köpt sina skor!
Vi som driver bloggen heter Jasmine och Lina och vi båda är 15 år unga :)
Om du har något önskemål, någon fråga eller kanske vill göra ett länkbyte - maila då: [email protected]!
Take care goregous, /J.B.F

Om

Min profilbild

RSS 2.0


bloglovin